Najčešća pitanja


Probajte pronaći rješenje na kraju Hot Spring priručnika za rješavanje problema. U njemu ćete naći upute koje pomažu vlasnicima provjeriti uobičajene probleme. Ovaj proces za rješavanje problema ne zahtjeva nikakvo tehničko znanje.

Vaš ovlašteni zastupnik Vam je na raspolaganju kako bi Vam pomogao. Kontaktirajte zastupnika za Hotspring - Spa Studio. Pružamo korisničku podršku od ponedjeljka do petka u vremenu od 09:00 - 17:00.

Ovlašteni Hot Spring zastupnici imaju najnovije informacije o svim Hot Spring proizvodima i uslugama, te će imati sve potrebne alate, sustave za nadogradnju i tehnologije kako bi mogli servisirati Vaš bazen. Neovlaštene usluge servisa često koriste rabljene ili zastarjele dijelove, što obično rezultira većim troškovima, vremenom, rizikom i cijenom.

Možete ga preuzeti ovdje ili kontaktirati nas i mi ćemo Vam poslati primjerak.

Tablete otpuštaju kemikalije u vodu konstantno, bez obzira da li je to potrebno ili nije. Kada je bazen zatvoren i mlaznice su ugašene, tableta će ostati na istom mjestu i horizontalno otpuštati kemikalije. Budući da se ona ne otapa ravnomjerno, to će nagristi plastičnu površinu, što će za sobom ostaviti hrapavu površinu na kojoj neće biti ugodno sjediti i može oštetiti kupaće kostime. Ta hrapava površina se ne može lako sanirati. Pogledajte Hot Spring proizvode za održavanje vode.

Hot Spring ne preporuča korištenje bilo koje vrste ulja ili soli u bazenu jer može začepiti filtere i oštetiti elektronske komponente u bazenu. Korištenje tih proizvoda ne poništava jamstvo, ali bilo koji servis koji je potreban uslijed oštećenja uzrokovanog korištenjem tih proizvoda nije pokriven u jamstvu. Takvi popravci mogu biti skupi, pa ako niste sigurni, upitajte nas prije stavljanja bilo kakvih kemikalija ili ulja u bazen.