Trendovi, novosti i mišljenja
 

DIZAJN, INOVATIVNOST I NEOBIČNE IDEJE

Da bi zadržali naš ugled trendsetera u  wellness industriji, ulažemo mnogo u razvoj novih proizvoda i tehnologija i uvijek smo u korak sa aktualnim otkrićima i trendovima u arhitekturi i dizajnu. Rolf Glantz, glavni dizajner i arhitekt, u nastavku Vam daje uvid u našu fascinantnu i jedinstvenu filozofiju uspjeha.

Stagnacija je korak unatrag, i kao tržišni lider nikad si ne smijemo dopustiti da se dovedemo u poziciju stagnacije, već moramo stalno mijenjati pristup – i upravo to predstavlja KLAFS. „Kroz naš uspješni zajednički rad sa svjetski poznatim arhitektima i dizajnerima kao što su Matteo Thun, Norman Foster i Mario Botta željeli smo postići samo jedno – Vrhunsku kvalitetu.“ kaže Rolf Glantz, o glavnom receptu za uspjeh.

Mnogi arhitektonski uredi, koji surađuju u području wellness industrije isključivo sa KLAFS-om, od svega najviše cijene vrhunsku stručnost Rolfa Glantza i njegovog tima stručnjaka. Aktualni primjer toga su toplice u dvorcu Weissenhaus, koji će se uskoro naći pred stručnim žirijem časopisa GEO Saison, u izboru za najljepši hotel.

„Na taj način možemo jamčiti, da će jedinstvene želje i očekivanja naših klijenata i ideje pojedinog arhitekta ili voditelja projekata biti formirane u optimalni koncept, koji će savršeno pristajati objektu i njihovim gostima.“, Rolf Glantz zna iz iskustva. Servisni odjel KLAFS-a se odlikuje individualnim pristupom i prilagođenom pružanju usluga, i nalazi se svuda po svijetu, da bi klijentima mogao pružiti brzu, učinkovitu i bezbrižnu uslugu održavanja njihovih wellness sustava.

Što se tiče koncepta naših proizvoda, on nije formiran samo prema potrebama tržišta, nego i orijentiran na vrhunsku kvalitetu konačnog proizvoda, što u konačnici stvara poseban doživljaj i zadovoljstvo kod naših klijenata. Zbog toga imamo preko 150.000 sauna u hotelima, fitness centrima, vodenim parkovima i privatnim domovima klijenata diljem svijeta.

„Ovaj godinama stjecani know-how izražava se u omjeru 1:1 u svim našim proizvodima i odražava se pozitivno u nekoliko važnih elemenata – kvaliteti, dugotrajnosti, i isplativosti“ objašnjava Rolf Glantz.

 

VAŽNI POTICAJI CJELOKUPNOJ INDUSTRIJI

Sve što dolazi iz KLAFS-a, uvijek predstavlja jasne karakteristike. Dizajn, inovativnost i neobične ideje čine nas vodećim inovatorom u cjelokupnoj wellness industriji i tržištu sauna. Naša najnovija inovacija dolazi u obliku revolucionarnog proizvoda na tržištu: S1 sauna, prva sauna na svijetu koja se na dodir tipke sklapa – isto kao i objektiv fotoaparata. „Uz pomoć ove inovacije, hoteli sa luksuznim spa-apartmanima mogu jednostavno, brzo i bez puno preinaka stvoriti mini spa-oazu u svom apartmanu. Ovu inovaciju i njen ogromni potencijal prepoznao je i žiri iz Intergastra Innovations 2016. – i proglasio saunu S1 pobjednikom.

S1 sauna je spektakularni, ali i najmlađi dodatak dugoj listi uspješne povijesti. Od 1928. KLAFS predstavlja simbol relaksacije za dušu i tijelo. „Zato nam je izrazito važno, da su naši jedinstveni wellness koncepti uvijek iznova prepoznati kao potvrda stručnosti“ kaže Rolf Glantz, navodeći kao primjer Wald & Schlosshotel, koji je od vodiča Relax Guide svrstan među najljepše wellness hotele u Njemačkoj, kao i Eden Roc u Asconi, koji je već petu godinu zaredom od strane novina SonntagsZeitung proglašen omiljenim hotelom u Švicarskoj.

Tako da, što god Vi zamislili, kod KLAFS-a je Vaš wellness projekt u sigurnim rukama. Ishod projekta neće iznenaditi samo Vaše goste, nego i Vašu struku.